12.09.2012

Mazumaz


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, klimatyczna grafa.
    Fajnie dobrane kolorki.
    Podoba mi się kontrast oczu.
    W tej twarzy jest jakaś wiekowa mądrość, ale i niebezpieczeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Lubię w trakcie rysowania wymyślać historię postaci i chyba tutaj udało mi się coś przelać z niej do rysunku.

      Usuń
  2. mnie tez sie najbardziej kolory podobaja :> bardzo malarsko wyszlo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toczę z sobą wewnętrzną walkę kolorystyczną XD

      Usuń